Klientu portāls elektrum.lv

Elektrības rēķinam atšķiroties minimāli, klienti izšķiras par labu servisam

06.10.2017.

Šobrīd elektroenerģijas tirgus klientu vidū aug tendence izvēli par labu konkrētam tirgotājam izdarīt pēc tā piedāvātajiem mūsdienīgiem pakalpojumiem. To nosaka fakts, ka līdz ar tirgus attīstību tirgotāju piedāvātās cenas vairs būtiski neatšķiras.

Divus gadus aktīvi darbojoties brīvajam elektroenerģijas tirgum, mājsaimniecībām ir bijusi iespēja izvērtēt dažādu tirgotāju piedāvājumus. Tirgus šobrīd ir stabilizējies, un komersantu piedāvātās cenas neuzrāda būtisku atšķirību, rēķinam salīdzināmiem produktiem atšķiroties par aptuveni 0.5% - 2.0%. Līdz ar to klienti, salīdzinot līdzvērtīgus produktus un redzot, ka cenu atšķirības ir niecīgas, izvēlas par labu tirgotājam ar papildu klientu servisa nodrošinājumu.

Elektrum dati apliecina, ka mūsdienīgi veidoti pakalpojumi ieņem arvien stabilāku vietu klientu ikdienā – piemēram, Elektrum mobilo lietotni tālruņos ir instalējuši 92 600 klientu. Ja klients pērk elektroenerģiju par biržas cenu, aplikācija parāda ik brīža cenu un brīdina par biržas cenas izmaiņām, kas var ietekmēt rēķinu. Savukārt plašas un visaptverošas klientu klientu pašapkalpošanās iespējas piedāvājošo portālu elektrum.lv mēnesī vidēji izmanto 454 000 klientu, apmeklējot to vairāk nekā 805 000 reižu ik mēnesi, un šis skaitlis pieaug katru mēnesi. Svarīgs aspekts klienta izvēlē par labu vienam vai otram elektroenerģijas tirgotājam ir arī papildu pakalpojumu klāsts – piem., Elektrum papildus energorisku apdrošināšanas produktam Elektrum apdrošināts, šajā gadā klientiem piedāvājis vēl divus jaunus pakalpojumus – Viedā māja un Elektrum Solārais.

"Latvijas elektroenerģijas tirgū tirgotāji galvenokārt piedāvā divas pieejas – tikai produkts bez pievienotas vērtības un produkts ar pievienotu vērtību jeb servisu. Protams, klientiem ir svarīga cena, taču, ja šobrīd mājsaimniecībām rēķinā atšķirības starp līdzīgiem produktiem ir minimālas,  klients skatās plašāk – ko vēl es iegūšu par savu naudu? Tas nozīmē, ka ilgtermiņā klientu lojalitāti veido serviss, tirgotāja spēja paredzēt viņu vajadzības un sniegt atbilstošu piedāvājumu jau pirms klientu izteikta pieprasījuma,” komentē Uldis Bariss, AS "Latvenergo” Komercdirektors.

To, ka klientu serviss un papildu pakalpojumi ir ļoti nozīmīgi, lai izvēlētos savu tirgotāju, uzrāda arī nesen veiktā klientu aptauja. Aptaujātie vienlīdz augstu novērtē bezmaksas klientu tālruni, klātienes apkalpošanas centrus, klientu portālus un citas tikai Elektrum servisa iespējas, kas ļauj klientam ērti lietot elektroenerģiju. Tādējādi Latvijas elektroenerģijas tirgū lielākie ieguvēji ir tie tirgotāji, kuri ir ieinteresēti jaunu pakalpojumu izveidē, atbalstot  klientu vajadzības.

Ivita Bidere

AS “Latvenergo”
Preses sekretāre
Tālr.: 67728809; 29279158
ivita.bidere@latvenergo.lv

© AS "Latvenergo" mājas lapas satura kopēšana un pārpublicēšana ir aizliegta.