Klientu portāls elektrum.lv

Elektrum dabasgāzi ik dienu izvēlas vismaz 15 klientu

03.05.2019.

Pusotra mēneša laikā, kopš Latvenergo paziņoja par ieiešanu dabasgāzes tirgū ar Elektrum zīmolu, šo pakalpojumu ir izvēlējušās jau 1050 mājsaimniecības. Lielākā daļa savu izvēli pamato ar nodrošināto augstas kvalitātes klientu servisu – iespēju vienmēr sazināties, tiek izskaidroti līguma noteikumi, un formalitāšu nokārtošana ir ļoti ērta. Tāpat kā būtiska priekšrocība ir uzsvērta viena maksājuma iespēja – viens rēķins par elektrību un dabasgāzi. Daļai klientu ir svarīgi, ka Elektrum ir iespēja maksāt pēc fakta par mēnesī patērēto apjomu.

"Tas pierāda, ka, lai arī dabasgāzes tirgū esošie piedāvājumi ir līdzīgi izmaksu ziņā, klienti dod priekšroku vienkāršībai, ērtumam un klientu servisam. To, ka Latvijas patērētāji novērtē un ir pieraduši pie augstiem pakalpojuma standartiem, zinām no mūsu kā elektroenerģijas tirgotāja pieredzes. Tas ļāva mums izveidot konkurētspējīgu un dažādu segmentu klientiem pievilcīgu produktu, kura panākumi šobrīd stiprina mūsu pārliecību par 10 % tirgus daļas sasniegšanas mērķi,"  saka Uldis Mucinieks, AS "Latvenergo" Pārdošanas direktors.

Klientu izvēle Nr. 1 ir Elektrum Dabasgāze Virtuvei – šis ir lielākais patērētāju segments Latvijā, savukārt Dabasgāze Siltumam+ klienti jau ir izmantojuši tā papildu vērtību – profesionāļu veiktu gāzes katla apkopi. Klienti ir no visas Latvijas teritorijas, kur pieejama dabasgāze, un priekšgalā izvirzās Rīgas reģions.

Apkopojot klientu sniegto informāciju līguma slēgšanas brīdī, trīs galvenie iemesli, ko klienti nosaukuši atsauksmēs par labu Elektrum dabasgāzes izvēlei, ir:

  • viens rēķins par pakalpojumiem – ar vienu maksājumu var maksāt par dabasgāzi un elektrību;
  • viegla formalitāšu nokārtošana – līgumu ir viegli noslēgt;
  • izcils klientu serviss – vienmēr sazvanāms.

Atšķirībā no citiem tirgotājiem Elektrum dabasgāzes klientiem nodrošina apvienotu elektrības un gāzes rēķinu, konkurētspējīgu cenu un piedāvā papildu iespējas dabasgāzes drošai lietošanai. Visiem klientiem tiek nodrošināts ne tikai pamatprodukts – gāze, bet arī piedāvātas papildu iespējas pakalpojuma drošumam – klienta gāzes katla ikgadējā apkope. Klientiem ir pieejamas nozarē ērtākās norēķinu un klientu apkalpošanas iespējas – mobilā lietotne, pašapkalpošanās portāls un bezmaksas klientu serviss.

Pāreja no iepriekšējā tirgotāja pie Elektrum ir vienkārša un ērta, jo visas formalitātes nokārto Elektrum. Pieņemot lēmumu, pāreju var izdarīt pašapkalpošanās portālā elektrum.lv vai zvanot uz klientu servisu 80200400.

Ivita Bidere

AS “Latvenergo”
Preses sekretāre
Tālr.: 67728809; 29279158
ivita.bidere@latvenergo.lv

Personas datu apstrāde         Sīkdatņu politka      © AS "Latvenergo" mājas lapas satura kopēšana un pārpublicēšana komerciālos nolūkos ir aizliegta. Citējot atsauce obligāta.