Klientu serviss 80 200 400

E-rēķins

Izmantot pakalpojumu e-rēķins ir ērti! Kāpēc?

  • tā ir iespēja ietaupīt laiku, jo e-rēķinu saņemsiet savā e-pastā jau nākamajā dienā pēc skaitītāja rādījumu reģistrācijas;
  • ja jums ir vairāki pieslēgumi, piesakoties e-rēķinam, tos varēsiet apvienot vienā un veikt vienu maksājumu par visiem;
  • rēķinus jebkurā brīdī varēsiet apskatīt portālā e-latvenergo.lv.
  • Pakalpojums ir pieejams klientiem, kuriem tiek izrakstīti rēķini.

Kā pieteikties e-rēķinam?

Privātpersonas, kas saņem ikmēneša rēķinus pa pastu, e-rēķinam var pieteikties portāla e-latvenergo.lv sadaļā Maksājumi, izvēloties apakšsadaļu E-rēķins un norādot savu e-pasta adresi.

Klienti, kas norēķinās pēc pašdeklarēšanās metodes, proti, ik mēnesi nolasa skaitītāja rādījumus un summu apmaksai aprēķina patstāvīgi, var pieslēgt e-rēķinu, sazinoties ar Latvenergo Klientu servisu pa tālruni 80 200 400 vai jebkurā Klientu apkalpošanas centrā.

Juridiskās personas e-rēķinam var pieteikties pašapkalpošanās portāla e-latvenergo.lv sadaļā Rēķini.

Neskaidrību gadījumā, labprāt atbildēsim uz Jūsu jautājumiem: klientu.serviss@latvenergo.lv.

© AS "Latvenergo" mājas lapas satura kopēšana un pārpublicēšana ir aizliegta.