Klientu portāls elektrum.lv

Elektrum paplašina klientu apkalpošanas iespējas

09.05.2017

AS “Latvenergo” tirdzniecības zīmols Elektrum piedāvā plašākās klientu apkalpošanas iespējas starp elektroenerģijas tirgotājiem Latvijā. Šobrīd pakalpojumu klāstu papildina īpaši izstrādāts Izlīdzinātā maksājuma barometrs, ar kura palīdzību iespējams sekot līdzi un veikt korekcijas ikmēneša maksājuma summā.

AS “Latvenergo” kopš brīvā elektroenerģijas tirgus atvēršanas 2007. gadā ir ieviesis un nodrošina plašas klientu servisa un pašapkalpošanās, kā arī norēķinu iespējas. Pēc klienta izvēles iespējams veikt maksājumus ar rēķinu, ziņojot skaitītāja rādījumu vai nolasot to attālināti no viedā skaitītāja, vai arī izmantojot Izlīdzināto maksājumu, kas piedāvā maksāt vienādu summu ik mēnesi bez skaitītāja rādījumu ziņošanas. Šo norēķinu iespēju izmanto lielākā daļa jeb vairāk nekā 500 tūkstoši klientu.

Paplašinot pašapkalpošanās portāla www.elektrum.lv iespējas un nodrošinot iespēju sekot līdzi maksājuma summas un faktiskā patēriņa atbilstībai, ir izstrādāts un tirgū tiek ieviests rīks patēriņa un maksājuma salīdzinājumam – Izlīdzinātā maksājuma barometrs. Īpaši noderīgs jaunais rīks ir to Izlīdzinātā maksājuma izmantotāju ērtībām, kuru faktiskais patēriņš gada laikā mainās. Veicot pārrēķinu, šiem klientiem tiek aprēķināta starpība par iepriekšējā periodā patērēto, bet neapmaksāto vai pārmaksāto elektroenerģiju, kas var būtiski ietekmēt jauno maksājumu. Lai mazinātu šādu iespēju, ar Izlīdzinātā maksājuma barometra palīdzību iespējams sekot līdzi un savlaicīgi veikt korekcijas savā ikmēneša maksājuma summā. 

“Elektrum jau šobrīd ir platu soli priekšā konkurentiem klientu apkalpošanas jomā, piedāvājot dažādus pakalpojumus. Līdz ar Izlīdzinātā maksājuma barometra ieviešanu tiem klientiem, kuri nenodod skaitītāja rādījumus, ir iespējams maksimāli pietuvināt savu maksājumu faktiskajam patēriņam, tādējādi pasargājot sevi no iespējamas starpības uzkrāšanas vai tieši otrādi – pārmaksas,” saka Solvita Linde, AS “Latvenergo” Mārketinga un klientu apkalpošanas direktore.

Izlīdzinātā maksājuma barometrs ir pieejams www.elektrum.lv.  Lai pārbaudītu, vai ikmēneša maksājuma summa atbilst vidējam elektrības patēriņam,  jāievada skaitītāja rādījums Izlīdzinātā maksājuma barometrā. Ja klientam ir uzstādīts viedais elektrības skaitītājs, tā rādījumu ievadīt nevajadzēs, jo tas tiek nolasīts automātiski.  Atbilstoši ievadītajiem datiem, barometrs uzrāda, vai maksājuma summa ir atbilstoša, daļēji atbilstoša vai neatbilstoša. Klienti ir aicināti barometru izmantot reizi 3 mēnešos, tādējādi gūstot pārliecību, ka Izlīdzinātais maksājums atbilst elektrības patēriņam, un tādējādi novēršot starpības veidošanos.

Ivita Bidere

AS “Latvenergo”
Preses sekretāre
Tālr.: 67728809; 29279158
ivita.bidere@latvenergo.lv

© AS "Latvenergo" mājas lapas satura kopēšana un pārpublicēšana ir aizliegta.