Klientu portāls elektrum.lv

Elektroenerģijas tirgus klienti Latvijā izvēlas elektroniskos rēķinus

10.03.2017

AS “Latvenergo” tirdzniecības zīmola Elektrum datu bāzē ir informācija par teju miljons klientiem Latvijā, no kuriem lielākā daļa izmanto elektroniskās norēķinu iespējas. Ņemot vērā plašo klientu profilu un rēķina saņemšanas paradumus, rēķinu e-pastā saņem jau 70% mājsaimniecību un 96% juridisko klientu.  Lai nodrošinātu operatīvu saziņu, šobrīd tiek atjaunota klientu e-pastu datu bāze. Kampaņas laikā klienti tiek aicināti aktualizēt savu kontaktinformāciju portālā elektrum.lv.

Latvijā elektroenerģijas tirgus klienti ir novērtējuši un aktīvi izmanto elektronisko pakalpojumu iespējas. Pēdējo gadu laikā īpaši pieaudzis pašapkalpošanās portāla elektrum.lv apmeklējumu skaits, sasniedzot 8 mlj. apmeklējumu gadā. Līdz ar tirgus atvēršanu aizvien vairāk Elektrum klientu izvēlas izmantot pakalpojumus elektroniskajā vidē – veikt norēķinus, izvēlēties produktus, sekot savam elektroenerģijas pakalpojumam, u.c. Par to liecina fakts, ka jau šobrīd lielākā daļa mājsaimniecību – 70% - izvēlas saņemt rēķinus elektroniski. “Šis ir nozīmīgs skaitlis, jo jāņem vērā, ka mūsu klientu profils ir ļoti dažāds. Taču redzam, ka arī seniori arvien vairāk izmanto internetu un drukāta rēķina pa pastu vietā izvēlas elektronisku norēķinu veidu,” saka Solvita Linde, AS “Latvenergo” Mārketinga un klientu apkalpošanas direktore. Vēl augstāki rādītāji ir juridisko klientu segmentā, kur saņemt elektroniskos rēķinus ir izvēlējušies 96% mūsu klientu.

Lai nodrošinātu operatīvu norēķinu un pakalpojumu informācijas sniegšanu klientiem, AS “Latvenergo” tirdzniecības zīmols Elektrum aicina klientus atjaunot savas e-pasta adreses. Kampaņas laikā, atjaunojot savu kontaktinformāciju, ir iespējams laimēt 3000 kWh elektrības – tas nozīmē, ka apmēram gadu nebūs jāuztraucas par elektrības komponenti rēķinā.

Ņemot vērā, ka lielākā daļa portāla lietotāju saņem rēķinus elektroniski, ir svarīgi, lai tirgotāja rīcībā būtu aktuālā e-pasta adrese. Šo informāciju klients var atjaunot pats, apmeklējot portālu elektrum.lv. Datu atjaunošanas kampaņas laiks ir no 8.marta līdz 3.aprīlim, taču to var izdarīt arī jebkurā citā sev ērtā laikā.

“Zināms, ka e-pastu adreses klientiem nereti mainās un savulaik līgumā norādītā kontaktinformācija vairs nav aktuāla. Jo precīzāka un korektāka ir datu bāze, jo klientiem ir ērtāk lietot mūsu pakalpojumu. Taču mēs varam panākt ne tikai ātrāku saziņu - kā atbildīgs un videi draudzīgs uzņēmums arī novērtējam, ka klienti uztic mums savu e-pastu adreses, kas ļauj uz papīra drukāto komunikāciju aizstāt ar ātrāko un efektīvāko - elektronisko. Tā kā šobrīd mums ir 53% mājsaimniecību klientu e-pastu adreses, kopīgi taupām gan savus, gan vides resursus. Pateicībā par sadarbību piedāvājam arī balvu 3000 kWh apmērā, kas aptuveni nosedz vidējo gada patēriņu,” klientus aicina rīkoties Solvita Linde.

Ivita Bidere

AS “Latvenergo”
Preses sekretāre
Tālr.: 67728809; 29279158
ivita.bidere@latvenergo.lv

© AS "Latvenergo" mājas lapas satura kopēšana un pārpublicēšana ir aizliegta.