Klientu portāls elektrum.lv

Elektrum pirmie Latvijas elektroenerģijas tirgū piedāvā energorisku apdrošināšanu mājsaimniecībām

09.02.2017

Sākot ar janvāri, AS „Latvenergo” elektroenerģijas tirdzniecības zīmols Elektrum piedāvā Latvijas elektroenerģijas tirgū līdz šim nebijušu iespēju mājsaimniecībām – fizisko personu energorisku apdrošināšanu jeb Elektrum apdrošināts. Jau iepriekš Latvenergo bija pirmie, kas līdzīgu produktu sekmīgi ieviesa juridisko klientu segmentā. Mēneša laikā saņemti un apmaksāti pirmie apdrošināšanas gadījumi.

Kopš šī gada sākuma fizisko personu energorisku apdrošināšana Elektrum apdrošināts  ir pieejams katram klientam, izvēloties elektroenerģijas produktu ar apdrošināšanu, piem., Elektrum Ekonomiskais apdrošināts.

Šī pakalpojuma ietvaros klients tiek apdrošināts pret neplānotiem traucējumiem elektroapgādes tīklā, kas līguma darbības laikā radījuši zaudējumus konkrētajā mājsaimniecībā. Ja klients vēlas nodrošināt sev papildu drošību, piemaksājot tikai vienu eiro mēnesī, viņš var izvēlēties elektroenerģijas produktu kopā ar Elektrum apdrošināts

Jau pirmais apdrošināšanas gadījums ar uzviju atmaksājās līguma slēdzējam – pirmajās aukstajās gada dienās sabojājās klienta apkures sistēmas vadības bloks. Izmantojot meistaru, tas tika atgriezts darba kārtībā, un remonta pakalpojuma izmaksas vairāk nekā 300 EUR apmērā nokārtoja Elektrum apdrošināts.

Šis un citi gadījumi  apliecina, ka neviena mājsaimniecība nav pasargāta no situācijām, ko rada neplānoti pārspriegumi, zibens, elektrības raustīšanās vai atslēgšanās. Šajos gadījumos visbiežāk cieš elektroiekārtas, taču drošība ir svarīga arī iedzīvotājiem, izmantojot mājas elektroinstalācijas. Tādēļ ar Elektrum apdrošināts palīdzību iespējams gan novērst elektroierīču bojājumus, ko radījuši elektroapgādes traucējumi, gan arī saņemt elektrospeciālista palīdzību dažādu pēkšņu un neparedzētu bojājumu, piem., dzirksteļojošas rozetes, novēršanai.

„Mūsu vērtējumā šis pakalpojums īpaši piemērots iedzīvotājiem ārpus pilsētām, kā arī tiem lauku māju īpašniekiem, kuri tajās neuzturas pastāvīgi. Elektrum priekšrocība ir augstas kvalitātes klientu serviss un klientam draudzīgu pakalpojumu piedāvājums, tādēļ esam pirmie, kuri ne tikai novērtē un izprot neērtības, ko mājsaimniecībām rada neplānots elektroapgādes pārtraukums, bet arī piedāvājam risinājumu un servisa atbalstu saviem klientiem,” Elektrum apdrošināts novitāti tirgū uzsver Solvita Linde, AS „Latvenergo” Mārketinga un klientu apkalpošanas direktore. 

Elektrum apdrošināts iespējams pieteikt, sazinoties ar Elektrum klientu apkalpošanas servisu vai arī veicot savu izvēlu pašapkalpošanās portālā elektrum.lv.
 

Ivita Bidere

AS “Latvenergo”
Preses sekretāre
Tālr.: 67728809; 29279158
ivita.bidere@latvenergo.lv

© AS "Latvenergo" mājas lapas satura kopēšana un pārpublicēšana ir aizliegta.